.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی ناجای مازندران برای خدمت به گردشگران نوروزی

رئیس پلیس مازندران گفت: این نهاد هیچ مشکلی برای تامین امنیت گردشگران نوروزی در استان ندارد.

به گزارش مهر، سرتیپ دوم پاسدار علیرضا مسکنی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه استانی نیروی انتظامی مازندران در میدان امام ساری افزود: 13 هزار نفر از عوامل انتظامی، پلیسی و امنیتی فراهم کردن رفاه نسبی و آرامش اجتماعی برای شهروندان و گردشگران در نوروز 89 هستند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد قرارگاه نیروی انتظامی در مرکز شهر برای نخستین بار در استان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه ارتباط چهره به چهره با مردم و نزدیکی بیشتر نیروی انتظامی با آحاد جامعه هدف اصلی راه اندازی قرارگاه نیروی انتظامی در مرکز شهر بوده است تصریح کرد: این قرارگاه فعالیت خود را از 27 اسفند 88 آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه 89 آماده خدمات دهی به گردشگران نوروزی است.

مسکنی با بیان اینکه تمامی نیروهای پلیسی، انتظامی و امنیتی صف و ستاد در فرماندهی انتظامی مازندران مسئولیت امنیت استان را در نوروز عهده دار شده اند یادآور شد: برای تسهیل در آمد و شد مردم در مبادی ورودی استان و رفاه حال بیشتر گردشگران تعدادی نیروهای کمکی از برخی استان های دیگر گرفته که باید نسبت به ساماندهی اقامت این عده تلاش جدی تری از سوی ستاد تسهیلات سفر مازندران صورت گیرد.

وی با اعلام این مهم که روزانه دو جلسه صبح و عصر با حضور همه فرماندهان ستادی و صف از بخش های مختلف نیروی انتظامی برای هماهنگی بیشتر در قرارگاه تشکیل می شود افزود: همکاری همه دستگاه های فرهنگی عضو ستاد تسهیلات سفر با نیروی انتظامی در ایام نوروزی ضروری است.

این مسئول انتظامی مازندران با اشاره به راه اندازی کانکس نیروی انتظامی استان در میدان امام ساری افزود: برای آشنایی و راهنمایی بیشتر گردشگران در مبادی ورودی استان پنج هزار جلد کتاب کودک با مفاهیم پلیسی در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

وی همچنین از چاپ 50 هزار جلد انواع مجلات نیروی انتظامی و توزیع آن بین گردشگران نوروزی استان خبر داد و گفت: از نیروهای پلیس یاران جوان و همیاران پلیس برای توزیع این بروشورها و ارائه آگاهی ها و هشدارها به رانندگان خاطی در درون شهر در نوروز استان استفاده شده است.

مسکنی همچنین از همکاری دستگاه های فرهنگی و رسانه ای استان برای برخورد با پدیده زشت ترقه بازی در چهارشنبه آخر سال قدردانی کرد و گفت: با همکاری دستگاه قضایی 40 نفر از خاطیان و برهم زنندگان نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال مازندران روانه زندان شده و تا سیزدهم فروردین ماه در حبس به سر خواهند برد.

جانشین دبیر ستاد تسهیلات سفر مازندران نیز با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مازندران در تمامی ماموریت ها و حوزه های محول شده استان مقتدرانه حضور داشته است اظهار داشت: زحمات همه زیرمجموعه های حوزه انتظامی استان ستودنی است.

هادی ابراهیمی با بیان اینکه بیش از 70 درصد عوامل دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر و نیروهای اثرگذار نظم، امنیت و رفاه استان را ماموران پرتلاش نیروی انتظامی تشکیل می دهند گفت: ضریب امنیتی و انتظامی مازندران اکنون بالا بوده و گردشگران با فراغ بال اقامت چندین روزه ای در نقاط مختلف استان دارند.

وی با اعلام اینکه فعالیت کمیته امنیت ستاد تسهیلات سفر مازندران نیز شایسته است افزود: راه اندازی قرارگاه نیروی انتظامی مازندران در مرکز شهر و در بطن مردم نشان از اعتماد سازی و باور مردم به کارکرد نیروی انتظامی و پلیس است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.